NA ČEM BUDETE PRACOVAT:
- Plánování online marketingové komunikace Nestlé značek s našimi zákazníky vč. budgetu
- Pravidelná kontrola a update produktů na webových stránkách našich zákazníků
- Úzká kooperace s kolegy, především s Brand manažery či Key Account manažery, pravidelná komunikace i se zahraničními kolegy
- Monitorování produktů na základě globálního nástroje Data Impact by Nielsen (např. out of stock, pricing)
- Obsahový marketing: prezentace produktů na e-shopech po vizuální stránce
- Vyhodnocování úspěšnosti kampaní, práce s daty
- Edukace kolegů v rámci E-commerce
HODÍTE SE K NÁM, POKUD:
- Máte již předchozí zkušenosti na obdobné pozici (např. z agentury, e-shopu)
- Je vaše znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Máte výborné analytické schopnosti
- Dokážete si prioritizovat úkoly, umíte se rychle rozhodovat
- Jste komunikativní, dynamická/ý a samostatná/ý
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
- Pracovní prostředí založené na respektu, spolupráci a otevřenosti k divezitě
- Možnost účastnit se projektů v oblasti udržitelnosti a přidat se ke komunitě zaměřené na vytváření udržitelných řešení
- Vztahy založené na vzájemné spolupráci a otevřené komunikaci
- Příležitost pro profesní rozvoj a realizaci vlastních nápadů
- Zelené kanceláře v blízkosti přírody
K tomu navíc:
Služební telefon a notebook, týden dovolené navíc, flexibilní pracovní doba, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, nabídku zaměstnaneckých výhod, kde si můžete vybrat benefity dle svých individuálních preferencí, (např. aktivity z oblasti sportu, kultury, zdraví, vzdělávání a cestování), příspěvek na výrobky dětské výživy, příspěvek na stravování, program výhod pro rodinné příslušníky s výraznými slevami na vybrané hlasové a datové tarify, odměna dárcům krve, příspěvek na sportovní aktivity … a spoustu dalšího.
Pokud Vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis. V případě, že Váš profil bude odpovídat požadavkům na tuto pozici, velmi rádi se s Vámi setkáme.
Těšíme se na Vás!